Alleuja la retenció de líquids i oblida't de la pesadesa de cames amb aquesta sessió de pressoteràpia amb tractament anticel·lulític a BioVida.
15 € · Comprar araÉs imprescindible comprar el teu val online per aprofitar el descompte. És senzill i totalment segur.
Si vols comprar un val per regalar, fes primer el pagament. Posteriorment podràs triar l'opció 'Imprimir per regalar'.
Alleuja la retenció de líquids i oblida't de la pesadesa de cames amb aquesta sessió de pressoteràpia amb tractament anticel·lulític al centre BioVida.
La pressoteràpia és un tractament molt relaxant consistent en un aparell productor d'aire que va inflant i desinflant unes botes en les quals s'introdueixen les cames mentre estàs estirada a la camilla. El resultat és un agradable massatge circulatori que incrementa el drenatge i oxigenació dels teixits, l'eliminació de greix i toxines i la circulació sanguínia.
És molt eficaç en tots els estats en què es noti una inflor dels membres inferiors i abdomen, cames cansades, cel·lulitis i problemes circulatoris.
Oferta vàlida només per a nous pacients.
Compra ja el teu val per aprofitar aquest descompte i suma punts que es transformaran en diners per les teves properes compres!
C/Sant Josep Oriol 5, Mataró.